CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 3, 2012

MAMA AWARD 2012


Annyeong, siape ade tengok MAMA Award 2012, ari jumaat itu ari. Sape yang x tengok memang rugi lah. Aku dengan kawan aku tgk MAMA Award ramai2 kat bilik tv asrama kite orng, sampai kul 1.30 baru abis. Tapi memang best lah. X rugi tengok lah.Sebenarnya aku tunggu persembahan artist kegemaran aku, Punyer lah lame aku  tunggu, akhirnya SHINEE tampil dengan lagu Lucifer dan Sherlock . X lupa juga kepada Super JUNIOR, walaupon dengan ketiadaan Leetuk, Si Won dan Heechul dia orang tetap membuat persembahan dengan jaya nyer. Bnyak juga artist korea yang wat persembahan itu ari seperti Big Bang, Song Jong KI, Ailee, Jyp, Psy dan banyk lagi.





Congrates to Shinee kerana menang anugarah Best Dance Performance Male Group. Shinee juga telah membawa lagu Lucifer dan SHerlock dalam persembahan mereka. Memang patut lah Shinee menang award tu sbb koreography tarian sherlock mmng cantik.


Super Juinor pula telah mandaapt tiga award pada Mama award tahun ini (Best Global Male Group, Mnet LINE Award and Album of the Year for Sexy, Free and Single




Big Bang lak telah mendapat anugerah Guardian Angel Worldwide Performe dan  Artist of the Year. Big bang telag wat persembahan pada waktu akhir Mama Award. Lagu fantastic baby telah dipersembahkan waktu nak akhir nyer Mama Award mamang memukau semua penonto. Menang Terbaik lah


Sape kat dunia ni x kenal Psy yang telah mambawa lagu Gngnam Style dan telah menajdi satu fenomena kat dunia ni. Psy telah memenagi (Best International Act, Best Music Video dan MAMA’s Song of the Year award. Tahniah kepada Psy kerana lagu beliau telah dikenali di seluruh dunia.

Aku memang suka tengok MAMA AWARD. Tiap2 tahun aku tengok. Harap tahun depan Mama Award ada lagi

SEKIAN.....

0 comments:

Post a Comment


Pink Horizontal Stripe Pointer