CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 23, 2011

Hari Kantin 2011

ermm. Hari ini merupakan hari kantin di sekolah aku. Aku dan kawan aku sangat bersemangat pada hari tersebut.Terdapat pelbagai aktiviti diadakan pada tahun ini sperti jualan gerai, pertandingan karaoke, perminan sahiba dan bnyk lagi lah. Aku  ambil part dalm jualn gerai jer. Aku dan rakan2 aku telah tolong berniaga  di gerai sains. Walaupun kita orng bukannye dari kelab sains, kita orng tetap tlong cikgu kita orng sehabis boleh. Gerai kita orng yang paling laku dalam bnyk2 gerai kat sekolah. mungkin kita orng pandai menjual kot. hahaha.  Yang paling laku sekali yang kita orng jual ialah coconut shake.Coconut shake kita orng mmng sedp. Lagi2 kalau minum dalam  cuaca yang panas ni. Selain daripada coconut shake kita orng ade jual mkn lain juga seprti kentang spring, ice blanded, float dan french fries. Penat kita orng nak melayan orng yang datang membeli kat kedai kita orng. Seluruh badan kita orng sakit2 dan lenguh. walaupun penat kita orng tetap gembira. Yng paling best sekali waktu kita orng dah abis jual makan aku dan bdk perempuan dlam kelas aku main beling2 ice. boleh dikata kan mcm tgh berperang jer. Memang best lah mcm kita orng sedang berpesta jer.. Memang x puas lah main bende tu. Rase mcm nak main lg jer tahun depan.Tapi kita orng last tahun ni. Mesti nnt kita orng rindu kat persatuan sains nnt. Aku berharap persahabatan kita orng akan kekal wat selama- lamanya. Terima kasih juga kepada cikgu biology an chemist kita orng yang begitu spoting sekali. Syng kat cikgu. Mmng best lah hari kantin pada tahun ni. hahaha

0 comments:

Post a Comment


Pink Horizontal Stripe Pointer